Julpynt

Hejsan på er allihopa där ute! Nu har jag precis ätit klart och jag måste säga att köttet som jag tillagade var faktiskt riktigt gott, saftigt och bra! Potatisgratängen var också riktigt god. Min pappa började julpynta eftersom att imorgon är det första advent! Tänk vad tiden går snabbt, snart är det redan julafton .. Nu ska jag ner till centrum med min systers kille för han tjatar på mig som en pappegojja! Puss o kram :D
Julstjärnan i köket
Stjärnorna i vardagsrummet
Ljustaken i mitt rum
Och den mäktiga maten som jag tillagade!
Annonser från BloggPartner



Kommentarer
GUEVACCI

det tror ja me :P hur firar ni första advent? :)

2010-11-28 @ 11:51:19 | http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!