Jag längtar

Jag har suttit och kollat ut genom fönstret på de vackra snöflingorna som faller ner mot marken. Jag har också tänkt på vad jag gjorde förra julen/nyår och hur mycket jag längtar tills julen/nyår i år! ..

På julafton är man samlade hela familjen och äter, pratar, kollar på tv, myser och öppnar julklappar. Då känner man sig som en riktig familj, man känner den varma kärleken till varandra. Man ser hur glada alla är. Det är så underbart, och jag längtar så mycket till julafton! För det händer bara en gång per år vilket jag tar den dagen som väldigt speciell dag.

På nyår är man med sina vänner och firar, man har roligt, dom flesta dricker, andra inte! Förra året drack jag, i år vet jag inte, kanske dricker en liten skvett bara, men jag ska inte bli lika onykter som förra året haha, minns inte ens hur jag kom hem, kom du ihåg det stina? vi hade en riktigt rolig kväll på nyår med mycket trevligt folk. Bjuder på en hel del bilder från nyår 2009.

förkrök
hade kul och fixa frissan lite ovanligt HAHA
Kom fram till lokalen och började festa loss!
och sen slog klockan 12 och även jag fick 12slag kyss haha!
Men vissa mådde ju som dom förtjänar dagen efter & jag kan säga att jag dricker mig aldrig sådär full igen haha.
Jag saknar allt som var förut, jag saknar dom gamla tiderna, jag saknar dom så mycket! allting var så bra då. det bästa var nog att jag och min bästavän var som siamesiska tvillingar, vi gick inte någonstans utan varandra, vi var alltid med varandra, nu är allt helt annorlunda .. och inte bara mellan mig och henne, alla vi höll ihop, det var alltid vi, vi behövde aldrig fråga oss själva vad vi skulle göra på helgerna för det var en självklarhet att vi alla skulle umgås .. önskar man kunde spola tillbaka tiden, eller bara få tillbaka oss, skulle det gå? .. kommer det någonsin bli vi alla igen? jag vet inte, men jag hoppas att en dag att vi alla ses igen, och har roligt som förr ..
Annonser från BloggPartner



Kommentarer
stina

AWWWWW :D fyfan vad kul vi hade gumman. det var det bästa nyår som jag kan minnas, även om jag ej minns mycket alls hahhaha. tycker de blivit bättre me oss, men fort går de ej.. men sakta kommer de tillbaka :D så kommer jag ihåg julafton när jag och emil kom till dig på kvällen så drack vi lite hos dig :) ÅHHH!! vad jag saknar det där. jätte bra tycker jag att det var mitt hjärta. jag saknar att inte veta va ja ska göra varje dag, för alla mina dagar var du <3

2010-11-23 @ 21:48:45 | http://stinalinneaaa.blogg.se/
stina

AWWWWW :D fyfan vad kul vi hade gumman. det var det bästa nyår som jag kan minnas, även om jag ej minns mycket alls hahhaha. tycker de blivit bättre me oss, men fort går de ej.. men sakta kommer de tillbaka :D så kommer jag ihåg julafton när jag och emil kom till dig på kvällen så drack vi lite hos dig :) ÅHHH!! vad jag saknar det där. jätte bra tycker jag att det var mitt hjärta. jag saknar att inte veta va ja ska göra varje dag, för alla mina dagar var du <3

2010-11-23 @ 21:49:26 | http://stinalinneaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!