Jag är lat

Min syster är och jobbar till klockan 9 idag, hon ville att jag skulle gå ner och handla dipp och morötter men jag orkade inte det så jag skicka ner min lillasyster istället HAHA.. det är nämligen så att jag och mina syskon är helt ensamma ikväll! Min pappa spelar bowling med sitt jobb, dock vet jag inte hur länge han ska vara ute, men jag tycker bara att det är bra att han är ute och har roligt någon gång istället för o bara sitta hemma hela dagarna & helgerna, så det gör oss glada att han är ute och roar sig :) Vad gör jag? jag spelar fortfarande marijuanalandet på facebook haha måste ju lära mig lite utav det. Skriver senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!