Hon lyckades

Jag träffade min största kärlek för ett år sedan, vi blev tillsammans på alla hjärtans dag 09. vi hade det perfekt och jag älskade han över allt annat på denna jord. men det fanns ett slut.. och jag hade en vän som jag berättade allt till, hon visste om allting, hur jag kände för honom, hur bra kille han var osv .. sen kom den dagen, jag såg att hon började umgås med honom och jag frågade om dom hade någonting mellan dom. hon svarade till mig " nej linda vi är bara vänner, jag skulle aldrig röra honom, plus han är ditt ex " jag litade på henne. sen fick jag höra att dom hade hånglat och det kokade inom mig så hårt, så blev vi osams, hon förklarade för mig att det var ett misstag och att hon aldrig skulle röra han igen jag gav henne en till chans vilket var ett misstag, dagarna gick och sen fick jag reda på att hon hade haft sex med honom, då blev det andra världskriget. vi blev osams återigen. jag förlät henne efter ett halvår, vi var vänner osv .. sen gjorde hon samma misstag IGEN, hon hade sex med han för andra gången. då kände jag hur dum jag har varit som har förlåtit henne efter allt hon har gjort, okej att hon hånglade med han men det blev bara större och större, så vi var osams ett bra tag och jag förlät henne sen igen.

Dagarna gick och det var som vanligt, inget tjaffs ingenting, jag träffade en kille på nyår, som varade i 9månader. hur det tog slut ska jag berätta nu, jag skulle hänga med några brudar på en fest en lördag men det blev inte så, jag var hemma istället och tog det lungt, och måndagen därpå fick jag ett sms där det stog att han hade varit otrogen. jag smsade mina kompisar som var på samma fest som honom men dom nekade, dom visste ingenting, så jag tog tag i allting på egna händer, min såkallade vän va där på samma fest som han var på. ( hon som hade sex med mitt ex osv..) och eftersom vi var vänner så frågade jag henne, men hon visste ingenting, men vartefter så fick jag reda på att det var hon iallafall.. så hade hon suttit och sagt " men vadå jag har gjort såhär mot linda förut? hon kan ändå inte hålla i sina killar ! " och bara dom orden gjorde mig så arg, och att hon ens hade hjärta till att hålla på med han också.. jag fattar inte!! och jag frågade henne rakt upp i ansiktet om hon visste någonting, men hon ljög. jag förstår mig inte på folk nu för tiden, jag litar inte på någon i min familj, för det finns alltid folk som hugger dig i ryggen, och dom du minst anar! dina närmsta .. det jag ville komma fram till var att hon lyckades få mig arg idag så var tvungen att skriva detta så ni förstår hur folk faktiskt är idag. hon ska inte förstöra min dag så nu ska jag ut och träffa min vän jonna&snacka lite, vi hörs senare!

Annonser från BloggPartner



Kommentarer
SELMA

det finns folk till allt.hon är inte ens värd din tid. fuck henne, bitch!

2010-11-08 @ 18:00:26 | http://selmasedef.blogg.se/
Jonna

du är bäst <3

2010-11-08 @ 19:45:10 | http://jonnagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!