Happy day!

Idag har jag varit en riktig happy hopper! Glad tjej har jag varit idag haha, det är tack vare alla fina människor på denna jord! kan ju berätta vad som har gjort min dag..

1. Imorse såg jag en kille med bega byxor och en vitkjol HAHA.
2. En kille sprang med t-shirt imorse när det var 15 minus grader ute? omg
3. Det luktade köttbullar i spårvagnen HAHA
4. Såg mer än en person som ramlade idag på marken hahaha inget att skratta åt egentligen men kan aldrig låta bli.
5. Mötet med skolan&soc inklusiv min pappa gick riktigt bra!
6. När vi var och handlade förut vare 2 st olika personer som tappade glasflaskor i affären HAHAHA
7. När vi skulle ta ut pengar så var det en kille som stog på kö han trodde jag skulle ta ut pengar så han frågade mig " ska du ta ut pengar " jag svarade : " nej tack " HAHAHAHAHAHA. det gjorde min dag mest.. om ni inte har förstått det så har jag torraste humorn men det sista var fan det som gjorde min dag mest om man fattar hahaha. :D
Annonser från BloggPartner



Kommentarer
GUEVACCI

oki, då vet jag det ;D haft en bra dag annars? :)

2010-11-30 @ 21:36:00 | http://guevacci.blogg.se/
Ida

Ska du se julkalendern imorgon? :)

2010-11-30 @ 22:51:53 | http://ipeterson.blogg.se/
Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: åh tack så otroligt mkt :)

fortsätt gärna läsa min blogg :D

2010-12-01 @ 03:59:53 | http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!