haha jag är trög.

Nu sitter vi hemma hos rose, jag och hon, vi har varit på mc och käkat och hämtat hennes lillasyster och lämnat henne o hennes kompis i vidablick. Påväg hem när vi skulle ta spårvagnen så träffade vi på 7-8 killar som stog vid hållplatsen, vi snackade med dom ett tag och sen såg jag att en utav dom gick i min klass, jag frågar honom " Hallå går inte du i min klass? " han svarade till mig : " Gumman jag hat sagt till dig en timme du går i min klass och du såg det nu " hahaha snacka om pinsamt, ( vi har aldrig snackat innan ) .. nu ska vi se på tv vi hörs sen :)
Annonser från BloggPartner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!