Godkväll

Nu är jag hemma ifrån kylan, jag mötte upp min prinsessa hamdi, och vi pratade lite osådär. sen så träffade vi lite folk så det räddade min kväll :) ska nog äta nu, har ätit som en gris idag men ändå är jag hungrig nu igen!? åt frukost, lunch, middag o hela kittet rejäla potioner var det också. så nu ska jag nog ta en riktigt stor potion så jag inte ligger och är hungrig inatt magen kurrar o så orkar jag inte göra något att äta, det är riktigt jobbigt. nog om onödigt snack, kanske slänger in ett sista inlägg senare, sånt som märks! hoppas ni har haft en underbar dag idag i snön som är så kall hihi.
Annonser från BloggPartner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!