God kväll!

Fick besök utav bebis runt 7 tiden! han åkte för en stund sen snyft .. men han har också ett hem precis som jag hihi, skönt att träffa honom, spelar ingen roll om det är 17 timmar eller 5 min för jag nöjjer mig utav varje sekund som jag är med honom!
Nåja slut pratat om " romantiken " haha! ..

sitter och kollar på hannah montana dock har jag redan sett detta avsnitt så det är inte lika roligt då, haha bara så ni vet så står disney channel på inprincip 24/7 hemma hos oss haha.. min lillasyster är desperat i den kanalen och har fått mig börja nörda det, halsen hur mår den ? inte bra :( har fortfarande ont, gör ont när jag sväljer så kommer förmodligen vara sjuk imorgon vilket jag hoppas på att jag inte är.
Tack bebis för att du smitta mig, det var gulligt utav dig!

Nu ska jag göra en kopp te för jag fryser jätte mycket, vilket jag har gjort hela dagen idag.. juste har druckit 5 koppar te idag HAHA.. skriver senare.

Känner att jag måste visa mitt lilla smile när tandställningen visas innan den går bort :(
Annonser från BloggPartner



Kommentarer
Anonym

vem är din bebis ? :P

2010-11-26 @ 09:42:29
- M a r i a

Passa på att anmäla dig till dagens blogg!(=

2010-11-26 @ 10:15:54 | http://maariabodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!