Blev inget.

Skolan gick bra idag faktiskt, bilden var helt okej, jag satt och kladda massa färger, skulle fixa " varma " & " kalla " färger, jag fixade det. tror jag .. jag och jonna skulle gymmat idag, men när vi kom fram så kände vi att vi inte orkade det, båda var trötta så vi drog ner till stan istället och kollade lite, vi skulle även ta bussen till ektorp men missade den 2 GÅNGER !? hur lyckas man med det? aja bussen kom till slut så vi åkte upp till ektorp men jonna ska ju vara tråkmåns och åka hem så jag åkte till ektorp i onödan och fick sedan gå hem haha.. lite kallt om inte annat
Nu ligger jag i soffan och kollar runt på lite olika bloggar osv.. får se vad jag ska göra, ska nog göra varm oboy eller något liknande muuums.. jag kanske somnar för jag sov inget alls bra inatt, men jag återkommer senare :)
Annonser från BloggPartner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!