bio eller inte

Ligger just nu i soffan och halvsover haha skulle lyssnat på min bebis imorse när han sa att jag skulle somna om för jag var rätt så trött när jag vaknade, men ja ville ju inte vara osocial mot han när han är klarvaken. men det är bra då vet jag att jag somnar tidigt ikväll och vaknar i tid till skolan imorgon yaaaaaaaamie hahaha.

Jag och min kusin skulle gått på bio nu ikväll, men harry potter biljetterna var slut som tur var för jag hatar harry potter, tycker inte den e bra, så det blir inget bio ikväll, eftersom hon inte vill se någonting annat än harry potter .. så det blir bara att ta det lungt hemma :) nu ska jag göra kopp te skriver senare!

Annonser från BloggPartner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!