Äntligen hemma

Nu är jag hemma efter en lång dag, den kändes lång iallafall .. Jag drog till skolan vilket gick bra, hjälpte även jonnah och sara i matten, tro mig eller ej men jag var deras lärare! Känner mig stolt HAHA..
Efter skolan drog jag till stan och mötte upp stina, vi tog en fika på fräcka fröken och snackade ut lite om allting, dvs gamla minnen osv hihi.
Efter vi hade fikat så åkte jag till vilbergen där min pappa hämtade upp mig, vi drog till skolan och hade möte och även soc var med. Efter mötet åkte vi och handlade, sen hem.. Efter en kort stund drog jag och min syster o hennes kille ner till centrum och köpte pizza hihi.
Riktigt gott! så nu är jag mätt och belåten ska kolla på Eva & Adam nu en stund medans jag smälter maten, vi hörs senare :)
Annonser från BloggPartner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!