youtube är elak!

ja skolan gick väl sådär? eller det gick ganska bra hehe skönt väder idag som vanligt men endå har jag bara suttit hemma inne framför datan o ruttnat? haha blir väl o möta josse ett tag hoppas jag. tills dess sitter jag väl framför datan om ja inte drar ner till centrum.. hmm juste jag gjorde en video på min data alldeles nyss men när ja skulle ladda upp den gick den inte .. =( så måste göra om videon som tog så lång tid haha det gick inte ladda upp den på youtube det var så jag menade! dumma youtube .. eller så är det att ja gjorde video i fel program kanske? haha vet inte, men den kommer väl ut här när ja har blivit klar med den haha eller fixa så de funkar som det ska.. ne nu ska ja kolla vad syster yster styr med! vi hörs senare, hej så länge!

bjuder på en bild sen i vintras. ni kanske redan har sett den men kanske inte här?
vet inte haha


men där fick ni den iaf haha har inga bilder från idag =(



Kommentarer
Jonna

så fiiin !!

2010-05-25 @ 18:13:16 | http://jonnagustavsson.blogg.se/
Anonym

min fina katt <333

2010-05-25 @ 22:41:17 | http://belenvaldes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!