tro det eller ej!


var hos min älskade lilla bebis igår, var där ganska sent men skönt att umgås med honom bara ligga o krama om honom o känna doften utav hans parfym, höra hans röst o bara ligga o snacka, helt underbart ;)

skolan idag gick faktiskt ganska bra, o tro det eller ej jag ska plugga idag !? tog med mig arbete hem, ska plugga med islam osv .. första gången under hmm.. alla mina 15 år hahaha. så det var något helt nytt haha.

idag ska jag vara med min älskade vän stina, sedan vet jag inte vad vi ska göra det är sånt som märks. kommer bilder från skoldagen idag =)



jag älskar solen&jag älskar dessa underbara väder&jagälskarallting.



hihi az söt :D



Kommentarer
stina

åhhhhhhhhhhh -.- hahahah fyfan <3

2010-05-06 @ 15:42:29 | http://stinalinneaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!