stockholm.

som vissa kanske redan vet, så åkte jag till stockholm igår med skolan ( alla 9:or ) vi gick runt i cosmonova sen kollade på en dinosaurie film med 3d glasögon haha, sen åkte vi in till stan o mötte upp någon guide som skulle leda oss en timme runt stan o berätta lite men mycket fick man inte veta för det vaar någon som sa kärring till henne i bussen så hon vägrade säga något mera, så det var tråkigt, men efter vi hade åkt en timma med guiden gick vi och käka sen stan en halvtimma ungefär sen åkte vi till grönalund och åkte hem o var hemma vid 10 någongång =)

dock så dog min digital kamera så jag fick inga bilder från grönalund =( men fick ju lite bilder iaf.

i bussen, anel o haris                              sen lilla ramy


framme i naturhistoriska riksmusseumet (cosmonova)







sen va vi inne o skulle kolla film inte så tilldragande jag vet...


sen kolla vi runt lite på uppstoppade djur


sen gick vi ut o tog det lungt innan vi skulle åka igen



medans vi vänta på våran guide tog vi kort med en vakt som vaktade slottet, ingen vågade gå in i hans ruta eftersom han har rätt att skjuta oss då, så det var alla noga med haha



sen såg vi ett typ ett vattenfall vid slottet från väggen hehe

fick inga bra eller intressanta bilder under våran tur med guiden men vi drog o käka iaf och det bästa var att vi alla tog big mac & company utan att någon utav oss visste haha,

på guidturen dog min kamera o där emot så fick ja ju inga bilder från grönalund som jag nämde förut men påvägen hem hade vi en pajjas i bussen, en stund iaf sen somnade jag haha

måste säga att vi hade tur med vädret iallafall. den enda jag ångrar från hela dagen var att ja inte åkte insane haha men det kommer det kommer =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!