sov inte hemma.

igår drog jag till min bebis, vi kollade på någon film, minns inte vad den heter men det handlade om bilar o var riktigt bra haha. klockan slog 2 på natten ungefär o han fråga om ja skulle sova där men ja sa " nej måste komma upp till skolan imorn " men så blev det ju inte, jag somnade där haha. ligger man i sängen kollar på en film hur trött som helst på natten är det självklart att man somnar?
min bebis!


aja nu har jag precis kommit hem har duchat så nu känner jag mig rikigt freesh =D ..
dock är jag försenad till skolan men hellre kommer ja sent helt fresh än att ja kommer i tid o är smutsig, känner mig äcklad haha. efter skolan ska jag träffa josefine, vi ska ner till stan tror jag? men hörs senare för nu måste ja fixa iordning mig så jag kommer iväg någongång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!