skön helg.

javvist har vi haft underbart väder i helgen tills idag? själv har jag umgåts med josefine och lite av min familj. hur kan det hända så mycket roliga saker på en enda helg med samma personer? det upptäckte jag nu i helgen, vi har bara haft massa skoj utan alkohol och endå har vi familjen + josefine som nu är en utav min familj ;) haft så roligt, biltvätt, åkturer med bilen, kommentarer till folk vi inte känner, låtar, bilder, grillning, o massa annat har hänt under helgen, en utav mina bästa helgen någonsin faktiskt. haha ett extra plus var när min bror ragga på josefine HAHAH! o en annan sak vi ej ska ta upp här! uuush haha. men som sagt min helg blev iallafall lyckad tack så mycket! =)

nu sitter ja o josefine hemma hos mig emil kom för en stund sen också, vi har snackat massa skit om helgen haha som ja nyss nämde lite om, så nu ska vi ta det lungt eftersom det inte är världens bästa väder ute, så vi ska slå på en film o bara ta det lungt, senare om ja inte är för trött kanske ja ska förbi beebis, sånt som märks!

lite bilder kommer nu också hihi.. ( dock hann jag inte ta många bilder eftersom min mobil har varit död nästan hela helgen snyft =(..

fick veta lite nytt om josefine och roliga saker hände också på konsekvens haha

..
ja nu får ni jätte gamla & jätte nya bilder på mig o josefine, börjar med dom gamla


nya bilderna.



ja o nästa helg har vi fullt med andra massa roliga planer! men nu ska vi se film,
vi hörs senare puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!