nu kommer svaren.

1.Vad är du mest nöjd över i ditt liv? (jennifer)
svar : att ja har taggat ner på drickandet och rökandet och gör något mycket vettigare.

2.Vad är en bra vän för dig? ( jennifer )
svar : en vän som alltid ställer upp, som alltid finns där, som man litar på till högsta grad, en som menar det hon/han säger, och inte går runt o säger saker som man har sagt till den personen. bland annat ..

3.Favoritlåt? ( jennifer )
svar : ingen spec.

4. vrf ska du alltid vara dum mot frida (din lilla syster)? ( anonym )
svar : jag och min lillasyster funkar bara inte ihop, vi kan inte vara sams någon gång, varför jag är taskig mot henne är för hon ska lära sig att inte vara dryg, hon är dåligt uppfostrad.

5. är du kåt? ( anonym )
svar : nej.

6. varför har du aldrig bilder på dig och din lillasyster frida? ( anonym )
svar : jo som sagt, vi funkar ej o vara i närheten av varandra, vi tål inte varandra helt enkelt.

7. kan du inte berätta för alla om din "kärlek" ;) tror faktikst att dem flesta är ganska nyfikna :D? hahah tex va heter han ;) hihi <3 ( stina )
svar : hon som vet mest ska spela som dummast haha, nej kan tyvärr inte berätta vad han heter. men han berätta att det är en underbar kille som jag har börjat träffat sen nyår.

8. hur gåre för dig oh duvet? inte hört så mkt om de :o ( josefine )
svar : det går bra, och det vet du nu också hehe =)

9. vilken skola börjar du efter sommaren? ( josefine )
eber eller praktiska om jag har tur, annars blir det marielund snyft.

10. när kan du ses? love yaa <3 ( josefine )
svar : jag kan nästan när som o det vetu vi sågs nyss haha loveu to!

11. vad fick dig att börja blogga :) ? ( cassandra )
svar : jadu jag började blogga för flera år sen så jag minns riktigt inte varför haha, men har inte bloggat på denhär sidan, då har jag tidigare bloggat i metrobloggen,devote osv, miin syster bloggade och visade mig och ja tyckte det verkade roligt så jag började också =)

12. håller med stina! ;) ( elisabeth )
hm..
vad är dina framtidsplaner?
svar : mina framtidsplaner .. haha tänker inte så mycket på framtiden, men nu fick jag lite tankar om att jag vill ha en underbar man som jag älskar och han mig haha, vi ska ha barn, båda jobbar, helst skulle jag vilja jobba inom vården, vi ska bo helst i en villa, sedan förlova oss sen gifta oss hahahah asg.
vilka bloggar läser du?
;D
svar : bland annat din ;) för det mesta så läser jag kenzas och vissa som jag har som länk.

13. Vad vad det bästa med kollot? ( birjer )
svar : hahahaha ja det fanns mycket roligt på kollot, men roligast var nog när vi hajkade på hajkön åkte tub eller människorna som var där, vi gjorde så mycket tillsammans så det är svårt att svara på eftersom allt var roligt, iaf första året =)

14. hur såg dina gymnasieval ut? ( albulena )
svar : mina val var först eber i första hand sen praktiska i andra hand, båda som omvårdnad
hur många syskon har du? :)
svar : 4st.
vilka är dina närmaste?
:)<3
svar : hm svår fråga haha men det är stina jasmine emil harri josefine alexandra och en tjej som jag nästan aldrig umgås med men som jag aldrig tappar kontakten med, hon är en riktigt underbar vän som heter kimberly lindroos.

15. vad heter din kille & varför kan du inte visa bilder på honom.. blev lite nyfiken här (a)<3 ( sandra )
svar : som jag skrev tigidare kan jag inte säga det, eftersom jag är rädd att fel personer ska se o sabba allt.. o det är onödigt men senare kanske det kommer får se hur det blir puss ;)

16. vad har du valt för gymnasie? :) ( jenny )
svar : omvårdnad på praktiska och eber.

17. När tappa du oskulden? du behöver inte svara om de för privat :) ( alexandra )
svar : jag tappade den för lite mer än ett år sen, nästan precis efter ja hade fyllt 14.

18. vart bor du? :D ( anonym )
svar : i vilbergen&haga.

19. gillaru haris eller tycker du han e snygg :)? ( anonym )
svar : nej jag gillar han mer som en vän isf, jag har inga fula  vänner ;)

20. hur länge har du och din " bebis " varit tillsammans/hållt på? ( anonym )
svar : vi har hållt på sen nyår, snart ett halvår.

21. säg 10 närmsa vänner:)? ( lole )
BTW; snyggish blogg:d
svar : stina jasmine emil harri josefine alexandra kimberly l belen caroline.h juan. tack så mycket =)

22. vilket gymnasie har du sökt ? ( alexandra )
svar : eber o praktiska.
hur går det med din kärlek ?
svar : jora det går väl som det ska, haha nee men de går bra faktiskt.
love u syster! <333
svar : loveu to <3

23. varför splittrades vi sockerpullan :(? vi var ju nya maffialigan haha !! ( mojbla )
svar : om jag ska vara helt ärlig så har jag ingen aning, jag försökte faktiskt hålla ihop oss tjejjer, men eftersom alla blev osams med alla så gick det inte snyft =( tycker vi alla bode ta o ses någon dag om det nu skulle gå. hahah jo  på den tiden var vi väl det HAHAH..

24. vad använder du för smink ? ( lisa )
svar : använder inte smink lika ofta längre, men har jag det så har jag bara brunkräm och mascara, om du vill veta vad det är för produkter så kan jag visa någon dag det är bara att hojta till ;)
och haru bra betyg ? =)
svar  : njae men det går ju uppåt nu, jag skolkade nästan hela årskurs 8 så därför slutade jag med 2 G .. men nu har jag jobbat upp fem stycken som jag vet, så uppåt går det iaf =) men 8 G hade jag i julas sen om det har höjts eller sänkts det vet inte jag, men det är väl lagom bra? haha

25. vad har hänt mellan dig och stina? ( anonym )
svar : om jag bara kunde svara på denna frågan så skulle ja ha gjort det. men jag kan inte.

26. varför glömmer du dina gamla vänner!? och säger att du saknar allt osv. men gör aldrig någonting åt det? och ibland passar man när det är något DU behöver känns det som. ( anoym )
svar : jag glömmer inte mina gamla vänner, dom kommer alltid finnas hos mig jag gör det men eftersom du är anonym kan du komma och diskutera det med mig för ja tänker inte tjaffsa om det här för jag har vissa anledningar till att jag inte kan göra någonting åt det, så hör av dig så snackar vi =)

27 sista frågan : vem är din tvillingsyster? ;) mahahaha <3 (  caroline )
svar : caroline hagström! :)



Kommentarer
elissa

va du på kollot i östervik? med birjer :O

hahah jag med isf <3

2010-05-20 @ 21:36:58 | http://elisabethsonar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!