myspys avslutat.

nu har ja o josse precis kollat på "rosa the movie"  vi orka inte vänta det tar för lång tid att ladda ner film, OCH JÄMT NÄR JAG SKA LADDA NER NÅGON ÄCKLIG FILM SKA DET ALLTID FAAAAAAAAAAAILA JA FÅR DAMP :S ..
aaa haha nu släppte ja ut lite känslor där, men om en stund ska vi ut o träffa ett par kompisar tror jag? aja sen ska ja hem o sova så det blir inte att vara ute länge idag.


juste haha ska visa er min fina pizza ja gjorde i skolan idag =D
före..

efter muuuuuuuuuuuuuus :D


ae ingen nyttig dag idag inte :D hahah pizzan blev min frukost och chips, läsk mm. blev min kvällsmat ;) HAHA
nej nu orkar ja inte sitta inne i hålan nu ska ja ut i den vilda världen haha :D



Kommentarer
josselandquist

myspyys avslutat oh mer dagar kmr hjärtat hihi :D hahahha <333 loveu

2010-05-27 @ 00:37:29 | http://jjtolaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!