linda piercar tungan.

skolan har varit bra, vi gjorde pizza som var jättegott! sen kom josefine o vi drog hem till mig, eller vi är hemma hos mig nu. jag ligger här i sängen hungrig som ett as ska snart äta. sen ska ja o josse ner till centrum o köpa chips o massa gott o bara ta det lungt inne o kolla på film o mysa lite phaha eftersom det är tråkigt väder, men sånna dagar är skönt endå så man bara kan ta det lungt =)

kollade i mitt minneskort från min gamla mobil o hitta video på när ja tog hål i tungan uush! haha tänkte visa den för er..

HAHAHAHA



Kommentarer
stina

hahah oh ja kmr ihåg, jag satt och höll för öronen och ögonen :D hahaha <3

2010-05-25 @ 18:40:57 | http://stinalinneaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!