hemma en snabbis

nu är jag hemma en snabbis, blev en lång natt igår med underbara vänner =) .. ska fixa mig lite o sådära sen ska jag till ektorp inatt igen sista dagen som jag är hundvakt åt lilla bebisen snyft. sen blir det myskväll hela natten med josefine, tycker att det är helt otroligt att ha en hel lägenhet o få sova i helt ensam.. menmen idag är det inte min dag iallafall är hur irriterad som helst, ska inte skriva så mycket mera innan jag skriver något dumt. men vi hörs imorgon förmodligen.


dom "äkta vännerna" försvinner med vinden, tillslut finns det bara en som står kvar, märker väl vem som är den riktiga vännen. men som tur är har jag så underbara andra vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!