du gör mig lycklig.

har inte sett dig såhär lycklig på länge, du fick mig att vara lycklig, här har vi henne min älskade mamma =)
jag älskar dig mamma, utan dig skulle jag inte klara av någonting, tack för att du finns, du är världens bästa!

vad kan det vara? mamma för 20år sedan hihi

mamma idag.

hahahah våran katt är så jävla ful så att den blir gullig haha.

btw ska till min bebis när jag har fixat mig och så. vet inte om jag ska sova där det är sånt som märks, vilket fall som helst så uppdaterar jag mera imorgon =)
( förmodligen är det imorgon svaren kommer från frågestunden )



Kommentarer
jasmine

HAHA JA TRODDE DE VA TESSAN HAHA XD ja tänkte typ, vare modernt me sån frisyr när hon va yngre? haha <33

2010-05-17 @ 13:46:47 | http://tahmasebi.blogg.ase

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!