dagens fråga.

fick en ganska intressant fråga som lyder såhär :
Hur tacklar du elaka kommentarer i din blogg?
Är det rätt eller fel att hänga ut dem som skriver just på bloggen?

svar :
om jag ska vara ärlig så har jag aldrig fått några elaka kommentarer någon gång, men om jag skulle få det så skulle jag nog skita i det, skulle låta dom tycka o tänka vad dom ville om mig för jag är stolt för den jag är, det är ingenting som folk kan ändra på, har dom problem så förstår jag inte ens varför dom bryr sig om folk dom stör sig på? tycker att dom borde hålla det för sig själva istället för att trakassera andra? men det finns ju folk till allt som sagt. och om det skulle hända mig skulle jag nog inte ha nämt några namn på bloggen eller ens brytt mig om kommentaren överhuvudtaget. så låt ingen skriva elaka saker, stå emot! visa att du inte bryr dig så tror jag nog att dom tröttnar sen när dom har märkt att du inte lägger energi på deras smutsiga ord, istället kan du vända på det för det kanske visar sig att dom är avensjuka på dig, tänk så också  ;) hoppas du fick svar på tal! puss

 
låt ingen få trycka ner er, för vi alla är gjorda av kött o blod, vi alla är lika mycket värda, fast vi ser olika ut så är vi alla likadana byggda? utseendet betyder ingenting, det handlar om hur man är inners inne.. tänk om alla i hela världen skulle se likadana ut? hur skulle det vara då? tänk på det..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!