älska vädreeeet!

visst har vi ett underbar väder? jag älskar det iallafall. kollade på termometern förut o det var 24 grader, helt underbart! hoppas ni fick svar på tal på frågestunden ni är fantastiska =)..



idag drar jag ut till min systers hus ute på "landet" ligger mot rejmyre typ, ska vara där kanske hela helgen om jag inte kommer hem tidiare, förmodligen ska jag dit med min underbara vän josefine! ååh så skönt det ska bli o komma bort från stan ett tag =) uppdaterar där om jag kan hehe, annars hörs vi någon annan dag i helgen om jag kommer hem tidiare än vad vi ska annars söndag eller måndag. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!