aj!

hejsan det var ett tag sen? aafan haha.. idag gick jag upp skapligt o blev hämtad av maggan sen blev det skola. skolan sköttes bra tills vi hade musik. jag kände ett obehag vil halsen på mitt ärr, jag kände efter o det var som en liten bula som sticktes till o sved, blev orolig trodde att min tumör höll på komma tillbaka så jag gick till skolsyster o kollade upp det, hon trodde att det var en sticka men det vare inte, hon hade inte en aning om vad det var så jag fick med mig en burk med "alsol" tror jag det heter, som jag ska tvätta morgon o kväll, går det inte över får vi se vad som händer..



att något sånt litet kan göra så ont!




Kommentarer
tamara

nej! hade du en tumör? :o hur fick du den? :(<3

2010-05-19 @ 19:13:30 | http://tamariiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!