vem hade rätt då?

min lillasyster höll på i morse och skulle tvinga upp mig och började dryga och skit , tjatade på att jag skulle upp till skolan, men jag orkade verkligen inte, när jag vaknade så kände jag hur ont jag hade i halsen och hur tjock hosta jag har, förkylning och så. visste att det var någonting på gång! fan också för idag missade jag nationella prov också ..

så för min del så ska jag bara vara hemma idag och ta det lungt så jag kan bli frisk snabbare.
juste måste verkligen skriva att igår när jag vaknade så hade jag fönstret öppet och det var riktigt kallt i mitt rum och luften bara åkte på mig i sängen, då hade jag alltså öppnat fönstret i sömnen under natten? haha så det kan bero på att det är därför jag är sjuk nu, men det är inte så konstigt hehe.

nu ska jag käka frukost och ta det lungt framför tv:n. vi hörs senare =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!