varför?

min dag har varit lyckad faktiskt! skönt..
nu fick jag ont i magen igen, jag förstår inte vad som är fel !? det har varit bra hela dagen men nu fick jag kramper/värkar igen och det gör så ont =(

men pågår det längre får jag kolla upp det, eftersom en gång i 8:an hade jag också massa kramper varje dag, men en dag i skolan gick det för långt, jag kunde inte röra på mig jag bara krampade jag grät för det gjorde så ont, så skolan fick ringa ambulansen och fick ligga i akuten flera tímmar tills det gick över, och då följde min vän jasmine med mig och vänta där så gullig som hon är, men över till det andra, dom tog blod prov och piss prov men hittade inte något misstänkt dom kunde tro vara felet, nu när det har hållt på över ett år måste det finnas något svar? det måste finnas en orsak för jag orkar inte ha ont i magen varje dag =(


ska snart sova så jag inte ligger allt för länge och krampar, skriver imorgon godnatt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!