två tjejer påkörda.

igår när jag var påväg hem från min syster så gick jag och emil så såg vi massa bilar med blåljus och tänkte vad har hänt !? nyfíken som jag är springer jag fram och kollar vad som hade hänt det var precis där vi var så det var inte långt att gå, så hade två tjejer blivit påkörda av någon idiot som hade åkt mot dom och kört på dom, jag visste inte vilka tjejerna var men jag tyckte så synd om dom att jag satt bredvid höll hennes hand och sa att det skulle gå bra, jag fick hålla hennes grejer tills det var över. måste bara säga att jag hoppas det gick bra för er tjejer, och idioten som hade kört på tjejerna hade smitit där ifrån ..

läs mer om det på : http://nt.se/nyheter/?articleid=5919519

och linda råkade fastna på bild när jag satt där hos tjejen ( jag i vit jacka )


fyfan så hemskt. så var försiktiga när ni går någonstans även fast det finns idioter till bilförare så se upp! för det kan hända så lätt och man kan få sådna skador man inte kan tänka sig, vaara skadad hela livet. så nu ska jag se mig för lite nogrannare när jag går någonstans.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!