tränat

ja nu har jag tränat lite, lite onödigt för jag åt chips direkt efter haha..
men jag äter när jag har tråkigt, snart så kommer emil hit så då är jag inte ensam hemma iaf =) 

men men jag har tränat med " ab revolutionnizer " sjukt bra.

om ni inte vet hur man gör så tänker ni att det bara är att göra som situps men det är de inte, så tänkte visa en video hur man gör. men dom pratar i 40 sek så spola fram till 45 sek ungefär så visar dom hur man gör.

(dom flesta använder händer som stöd men inte jag, för ja tycker att de inte gör någon nytta då. det känns mera i magen när man inte hjälper till med händerna.)


höll på varje dag att träna med denhär förut, men det har blivit dåligt med det på sista tiden nu när det har varit vinter osv, så ska börja träna upp mig nu igen till sommaren =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!