tisdag 23 mars

blev att dra upp tidigt idag eftersom maggan var utanför och väntade, så vi åkte till skolan och dagen har gått bra, var på alla lektioner och jobbade stenhårt! så bra jag känner mig haha nae men det känns bra att det går frammåt nu än vad det gjorde förut iaf =)

nu sitter jag hemma ska ta en snabb dusch sen kommer stina och emma till mig,
får se vad vi hittar på.

bjuder på lite bilder från idag.

trötter ohja!

på hemkundskapen

och på hk bakade vi potatis med vitlöks "sås" till det var mer som en dipp, väldans gott vare.

jag måste möta john eftersom att han har mina nycklar också haha efter skolan var ingen hemma så fick sitta o tvinga min lillasyster att komma hem och öppna åt mig så kom stackarn öppna till mig och gick till sin kompis igen, så det måste jag göra för jag vill ju inte bli utlåst flera gånger ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!