sovdags!

nu ska jag berätta om min dag!
jag vaknade vid 3 någongång, träffade stina så gick vi till ektorp och mötte min bror juan, länge sen jag träffade honom så det var trevligt tycker jag!

iallafall vi drog hem till mig och tog det lungt, snackade och så, han tog 11 bussen och åkte hem,
jag och stina drog hem till mig igen sen kom emil..

nu sitter ja och emil och slappar i min säng, lyssnar på musik och sådära.
blir att sova ganska snart eftersom en viss person kommer att ringa mig vid halv 10..


juan jag älskar dig min bror! <3
.. och emil tack för att du lyssnar och förstår och att jag kan prata med dig om precis allt <3

en bild får det bli på mig och juan från gabriellas lokalfest för inte så länge sen.


ett plus är att jag längtar så mycket till helgen!
kommer bli hur lyckat som helst. helt underbart Y



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!