söndag

idag vaknade jag och åkte direkt till farmor och farfar där vi åt massor med våfflor väldigt gott!
känner egentligen inte för att blogga men vad gör jag inte för mina läsare? :)


känner mig sviken ..

måste säga varför ja inte har lust att blogga egentligen är för att jag inte mår bra, både fysisk och psykisk. jag mår illa, är yr, och är helt seg, jag hostar och har massa slem i halsen som hindrar mig att andas, eller jag kan andas men det är väldigt svårt, jag måste ta stora andetag när jag andas och det är väldigt jobbigt..

inte nog med det, jag känner mig inte riktigt som mig själv idag, känns som jag har förlorat något riktigt stort i mitt liv, känns som att någonting fattas, jag känner mig självmordsbelägen haha nae men nästan den känslan. jag vill bara sova och hoppas det blir bättre dag imorgon, men jag skriver senare om det är bättre eller inte. hoppas ni har haft en bra helg! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!