sockerkick?

ja emil kom hem till mig och höll mig lite sällskap eftersom jag hade jätte ont i magen orkade knappt göra något, vet inte va det är för fel eftersom jag har gankska ofta ont i magen? aja får kolla upp det ..

haha nog med det så har min lillasyster haft damp hela dagen? vet inte vad det är med henne men så fort hon dricker cola eller läsk överhuvudtaget så blir hon en helt annan person, det är som att hon blir full av nått slag hon skrattar hela tiden, kanske är beronde eller nått haha vet inte, en sockerkick kanske?

nu har jag precis tagit ett varmt bad och ska snart sova ska upp tidigt imorgon, börjar 10 över 8, sköönt!
sitter och lyssnar lite på youtube fick haris konto och logga in på så jag får lyssna lite på hans låtar, här har ni en låt som jag tycker är bra.


godnatt allihopa ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!