so fresh so clean!

nu har jag precis dushat klart riktigt skönt för nu känner jag mig riktigt fräääsh ..
så nu är det bara att fixa sig igen o gitta ut i solen haha ..
jag är hur trött och seg som helst, men åt andra sidan är jag jätte taggad inför ikväll! det är något jag verkligen ser fram emot

måste ju bara säga att jag tackar miggan och petar för igår!
nu är min tå precis gul/blå, blodig. tack så mycket haha inte för att det var med meningen men nu kan ja knappt gå för det gör så ont. kanske ska säga vad som hände? miggan satt på en stol och jag satt bredvid så lyfter petar stolen rätt på min tå när miggan sitter på den. o gissa om det gjorde ont? oohja..

ja man kan väl säga att jag är hur trött som helst, eller det kanske syns?


ibland känner jag att vissa dagar kan vara så underbara!
idag är det en sådan dag. helt fantastiskt =)
fin dag med fint väder är det ute idag också,  älskar solen!
hoppas alla ni bloggläsare har det en bra dag idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!