sjuk?

ja jag har varit hemma hela kvällen ungefär, magen har varit bra hela dagen tills 9 ungefär då började jag få ont i magen igen! .. vet inte vad som är felet har ont i magen ungefär varje dag och det är stor smärta och det är inte mens eller nått sånt.

emil har varit här hos mig och hållt mig sällskap princip hela kvällen vi har snackat tagit det lungt och så, nu ska han vandra hemmåt =( .. och jag känner mig inte riktigt bra, jag är yr har ont i magen och mår illa..

får inte bli sjuk nu det orkar jag verkligen inte, inte nu till helgen! buhuu .. får hoppas på att det blir bättre.
vet inte om jag ska till skolan imorgon det beror på hur jag mår imorgon.

men nu ska jag sova för jag är jätte trött och jag hoppas att ni har haft en bra dag och att ni sover sött :*

har aldrig velat släppa dig sen första dagen jag såg dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!