sitter hemma i den mörka hålan.

nu börjar klockan närma sig halv 8 och lilla linda har inte varit ute och tagit frisk luft än nejnej, sitter hemma, mörkt överallt förutom datan. men sitter jag vid datan blir det att jag fastnar och kommer inte härifrån sen haha.. nu sitter jag ensam hemma igen min pappa och min lillasyster åkte och hämta min äldre syster som är hos hennes pojkvän.

tror inte att det blir att gå över till bebis ikväll.
jag  måste verkligen säga att jag är jätte glad över att få kommentarer och frågor.
fortsätt med det var inte blyga! lindize tycker om det haha..


haha fråga inte hur jag fick till den här bilden, för jag har ingen aning.
men som sagt fortsätt att kommentera, det blir bara roligare o roligare att blogga då. =) 



Kommentarer
Marigona

Doooog den :O Så synd :(( ajja R.I.P !! HIHI

2010-03-21 @ 23:54:06 | http://maarigona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!