ser ut att bli en bra dag.

hmm har inte något speciellt att skriva, vill bara skriva för att skriva? haha känns som att jag har blivit helt desperat i bloggen..

 
medina-bra dag.

har precis kollat klart på top model 9 och jag får aldrig nog utav nigel barker, han är så snygg! helt sjukt ..


ett plus med mig känns som att mitt humör börjar gå uppåt jag är oftast gladare om dagarna nu än vad jag var förut, kanske för att jag går upp tidigt på morgonen och äter som jag ska haha nej nu ska jag inte ljuga jag äter inte som jag ska, men att gå upp tidigt och så? ae jag vet inte men det känns mycket bättre iaf att jag är trött på kvällarna och somnar tidigt sover en djup sömn och orkar med skolan, tror aldrig att det har inträffat förut så det är skit bra! mina dagar ljusnar för varje dag hihi =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!