r.i.p lillen ..

någon frågade vart jag skulle göra av med harungen vi hittade igår, det blev så att den dog efter ett tag, i min lillasysters famn den bara låg där helt stilla o led utav sin smärta, så vi gick till skogen och grävde ner honom så han inte skulle bli uppäten utav fåglarna..

ska berätta lite om igår,
det var absolut inte så som jag hade tänkt mig att de skulle vara, det blev bara massa strul så jag gick hem o sov istället mycket skönare än att tänka på allt annat hela tiden..

har precis vaknat helt ensam hemma, ska väl dusha och så sen ut ett tag tror jag?
 skönt med frisk luft

¨
jag som trodde du älska mig, det är tur att jag har andra som betyder minst lika mycket .. <3




Kommentarer
stina

jag älskar dig mest. du är stark gumman, du klarar av det här.

2010-03-21 @ 14:50:49 | http://stinalinneaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!