ny duschad och klar

nu har jag precis duschat klart, stina har redan gått till skolan eftersom att hon börjar tidigare än vad jag gör, jag ska bara äta och fixa mig så drar jag till skolan.

på tal om skolan så har vi studie dag torsdag och fredag så det blir en låång helg! så översköönt.

bjuder på några bilder från lördas.

joakim och jonna.

                      eric                                   eric johnny och joakim

självklart så spillde eric öl på mig så här står vi och försöker torka.
emma joakim jag och jonna.

johnny och lolle.

sen har vi lilla emma och jonna.

jag tackar för en lyckad helg allihopa. <3



Kommentarer
Jonna

hmm, vart fick du bilderna ifrån ? ;)

bästa linda !! :D<333

2010-03-15 @ 16:21:57 | http://jonnagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!