nejnejnej!

dushade för en stund sen och jag trodde att jag skulle bli friskare tills imorgon.
men nej nu känns det som jag kokar och min hosta blir allt värre kan inte vara en minut utan att hosta, ont i huvet och magen har jag också! är hungrig fast jag åt hur mycket som helst för en stund sen?
jag är hungrig hela tiden haha men orkar inte äta jämt .. buhuuu dumma mage =(

jag hoppas på att jag hinner bli frisk tills helgen.
det är sjukt att jag faktiskt säger det här men jag saknar skolan ..
så även om jag inte är riktigt frisk imorgon måste jag till skolan,
jag måste fixa klart allt tills på fredag!

haha sjuk låt jag vet men jag blir på bra humör av denna låt!

får se om jag kan sova eftersom jag vaknade för ca 3 timmar sedan, så är ju inte speciellt trött men jag måste sova. så jag skriver imorgon. puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!