med emil

min kära vän emil kom förbi och har hållt mig sällskap tillsammans med min dumma mage som gör så ont ibland :( .. vi har inte gjort mycket han kom för en stund sen, vi lyssnar på musik pratar o lite så, tidigare idag åkte jag iväg med min syster hennes pojkvän och deras kompis till media markt city gross ( stavning !? ) och kollat lite, så har inte gjort något speciellt idag bara tagit det lungt..

detta kan bli mitt sista inlägg jag är inte säker eftersom att min pappa har stängt av internet för en viss tid men annars så hörs vi ju imorgon =)




jag är glad över att jag har en sådan underbar vän som du! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!