måndag.

jag kom aldrig hem igår blev kvar hos bebis. vi kollade på snabba cash sen efter ett tag somnade vi, även fast ingen utav oss fick någon sömn haha.. på morgonen sen drog jag till emma så fixade vi oss lite o så sen drog vi till skolan.

i skolan hände det ett par grejer idag, brandlarmet gick fast det brann inte och det var inte övning, sen kom polisen och hälsade på och så kom reporter och filmade skolan o så =) ..

efter skolan gick jag emma simon och min favorit dino hem till mig och tog det lungt, nu sitter jag och emma bara och väntar på att tiden ska ticka så får vi se vad som händer =)

2bilder från min kusins fest.



lovade ju bilder från igår, men kan lägga in dom senare förhoppningsvis eftersom att min dator är så seg och vägrar att lägga in bilderna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!