lugn dag!

jag måste bara säga att ni som är långt hemifrån hos en kompis eller vad som helst gå aldrig hem själv! sov över där det är mycket bättre, speciellt om det är sent..

för ja ska berätta lite om igår haha ..
jag och stina var i ljunga hos en kille som heter niklas, vi var där tog det lungt och hade det roligt, vi skulle egentligen sova över där men jag ville sova hemma så vi gick hem. FRÅN LJUNGA TILL VILBERGEN!
fatta hur långt det är haha och gissa om jag tappade bort mig? oooooohja ..

jag tappade bort stina på vägen, så jag såg inte henne någonstans och där gick jag och vandrade för mig själv utan att överhuvudtaget veta vart jag är. så jag kom hem vid 6 imorse, jag kom till massa ställen jag aldrig har varit på förut?  .. aja lite märkligt var det ju, men lite intressant också haha skog överallt för det mesta. och så var det ju hus och massa motorvägar..


jag saaaaaaaaaaaaaaaaknar han ..



Kommentarer
stina

HAHAHAHAHAHAHAHAH. alltså de här kommer jag ju minnas hahhaahhahahaahha, hur fan kunde vi tappa bort varann egentligen? hahhahahahahahah. ja dör, BÄSTA <3

2010-03-18 @ 18:27:54 | http://stinalinneaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!