lördag kväll.

jag hann inte skriva inlägg igår :( .. så jag skriver nu vad jag gjorde på kvällen..

emil kom till mig, så gick jag emil pappa lillasyster kusin och farbror ner till bowlingen och bowla, jag måste säga att det var riktigt roligt fast jag inte var så bra, men har ju en underbar vän som peppade och hjälpte mig, emil var riktigt bra blev imponerad hihi, vi spelade i en och en halv timme vilket var väldigt varmt men roligt hade vi, så träffade jag sofie som jag inte hade sett på länge

.. lite träningsvärk jag har i armarna o lite andra ställen idag asg.

jag och min lillasyster .                                        spelar linda.

min underbaaaaaaaaaaaaaaaaara vän emil

farbror och emil

kusin och pappa

tack för att ni gjorde min kväll (L)



Kommentarer
sophia

naww , älskar dej gumman, hade sjukt kul ! :D

2010-03-28 @ 21:55:02 | http://dehlinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!