huvudvärk, sleep next!

har varit hemma och firat min pappa idag, eller han kom hem ganska sent så vi åt bara tårta fikade och sådär. han kom inte hem för så länge sen, stackarn har jobbat hela dagen med att laga lastbilar/bussar osv..

nu ligger jag bara i sängen med största huvudvärken jag någonstin haft, trodde jag åt huvudvärks tabletter förut men det gick inte över och ja tänkte "varför går det inte över snyft"? men så var det ju pencilin .. men det är inte så lätt o veta jämt. 

så det blir väl att sova snart, börjar skolan imorn 10 över 10 men dock så har jag möte med polisen vid 9 men vill inte gå eftersom jag har ingen aning om vad det handlar om..?


nej nu ska jag sova, är jätte trött! skriver imorgon. godnatt alla underbara läsare. ni är bäst!


.. huvudet bara snurrar, för mycket tankar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!