" Det är ju trots allt os "

idag hade vi spex foto i skolan, var inte planerat att jag skulle vara med, men av någon anledning så blev det att jag var med endå så jag gick hem och bytte om och lite saker, sedan tillbaka till skolan igen och fottade!

vi skulle vara os, vilket jag tyckte att vi kunde ha varit något annat än just det..
men får man inte vara med och bestämma så blir det ju som det blir.
men det dög rätt bra endå!



här har vi min bror, kolla så sööt han blev!
( han var med i en annan klass som skulle föreställa frankrike )

sen har vi ju lilla mig också..


så var det med det, idag ska jag förbi bebis, länge sen jag träffade denna person.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!