dagens fråga.

darja faily

hej, de e ja som frågade dom där frågorna om piercingen , om man måste ha föräldrar o så, :) o ja heter darja,:D så kan du förklara vart stället ligger o så elr nått :D här har du msn iaf så du kan kontakta mig ****. kram

svar : hejsan darja! nej man behöver inte ha med föräldrar, skriva på något papper eller något sånt. det är bara att du går helt själv eller med någon kompis dit. det ligger i ljura. jag kan adda dig på msn så kan vi snacka mera om det och så kan jag följa med dig om det är så eller så får vi se hur vi bestämmer. puss =)

och svar till ida : det är hon som är lik mig ;) hahaha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!