cat fight!

ja ska man ta det som syskon kärlek eller cat fight? tar det inte som syskon kärlek precis..
min lillasyster fick hyperdamp utav något slag förstår inte varför? hon tror att hon är min mamma, så det slutade med att jag fick ett sår på marken armen och hon låg på golvet och grät vad jag gjorde behöver jag inte berätta..

 skapligt rivmärke utav en 12årig dampunge hahah
¨
så nu ligger jag i min säng och försöker lugna ner mig, tare lungt med lite musik och så.
kommer somna tidigt eftersom jag är jätte trött och ska upp tidigt imorgon och har nationella prov..
men tror inte det blir mitt sista inlägg. det tror jag inte..

ooch kärlek till min lillasyster är något jag absolut inte har och det vet dom flesta också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!