bra linda!

har varit i skolan och det gick hur bra som helst, jag kom i tid och var på alla lektioner och jobbade jätte bra!
haha men sen när jag var ute med john så lånade jag hans jacka för det var kallt och jag la mina nycklar i hans ficka, sen drog han till klocket på socmöte haha skit bra och han hinner inte lämna dom idag, så för min del blir det att vara hemma..

en väldigt kort låt men hur skön som helst!


haha ska visa lite tal jag gjorde på matten idag!
eftersom dom flesta tror att jag har dåligt betyg för jag är dålig i skolan men så är det inte, det beror på min frånvaro!



och nej jag ska inte leka einstein jag vill bara visa att jag kan! =D haha..



Kommentarer
HawBy

Det där kunde ja också i 4an (A), nerå, bra jobbat linda!D :)

2010-03-22 @ 16:46:44
stina

bra gumman! :D fortsätt sp

2010-03-22 @ 21:10:58 | http://stinalinneaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!