bilder från dagen.

jag lovade er bilder från dagen, nu kommer dom =)

vi lekte lite med pontus och satte honom i en hänggunga eller va det heter haha stackarn blev helt yr efter 10 min ungefär

sen fixade vi till honom lite till en riktig snygging haha

och här har vi moster&mosters lilla ängel.


sen skulle han ut och cykla med sin " fräna " cykel som han säger haha

cykla utan hjälm? oh nej självklart så måste han ju ha en hjälm.. och han valde sin crosshjälm för att se lite cool ut haha

sen titta vad som pluppade upp på sidan om..
TULPANER! märks att våren verkligen är på väg nu, påsken är här


helt underbar känsla att snart är sommaren här, och jag längtar så otroligt mycket till första sommarkvällen när man sitter med kompisar och grillar och umgås det är något utav det bästa som jag verkligen älskar med sommar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!