besök hos maami

min dag har varit rätt bra endå, har varit hemma för det mesta eftersom jag inte har mått så tillräckligt bra, känner nu att jag börjar må illa och seg i huvet igen, åååh att det aldrig blir bra =( ..

men men stina kom till mig och gjorde mig sällskap, vi pratade lite om allting som vi brukar göra, så drog vi upp till mamma på fika, åt den nya ballerina med kladdkaka och doppade i mjölk riktigt gott! ser inte så speciellt tilldragande ut på reklamen och tänker att det inte skulle smaka så gott, men det var precis det de gjorde, så fick vi riktig kladdkaka också, känns länge sen jag åt det, skönt och träffa sin mamma efter så långt tid också.

men det ska de bli ändring på, så fort jag har fixar busskort osv ska jag bo lite oftare hos henne =) 
 
mmm riktigt gott!




riktig skööön låt!

btw: nu är det väl dags att gå och lägga sig, får satsa på skolan imorgon, hoppas på att jag mår bättre så jag kan komma iväg till skolan, är trött o rätt seg nu också så de ska bli skönt att sova, vi hörs imorgon =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!